Standard eller unikt?

StoryTeller forener lyd med det fysiske rum på en innovativ måde, der stimulerer sanserne og skaber nye sociale oplevelser for hele familien på tværs af aldersgrupper og typer af brugere. Ideel til formidling.

Det er den perfekte tilføjelse til børnehaver og skoler, som ønsker at skabe fokus på bevægelse, bæredygtig energi og teknologi. Lad børn træne motoriske færdigheder, skab bevægelsesenergi og omdan den til lyd eller lys.

Med det interaktive EnergiHjul kan alting køre i ring og støtter op om tanken om cirkulære økonomi – skab selv den strøm du forbruger! Energien som du skaber kan omsættes til lyd, lys eller opladning af for eksempel mobiltelefonen eller iPad. 

MakerSpaces, FabLabs, TechShops – de kreative læringsmiljøer har mange betegnelser. EnergiLeg giver læringen om energi og strømforbrug en helt ny dimension. Ideel til mellemtrin og særligt udskoling.

Sæt et helt nyt perspektiv på energiforbrug og læringen om selvforsynende energi. EnergiHåndtaget er et oplagt værktøj til at kombinere bevægelse og læring. Ideel til børn og unge fra 6 år.

En af de mest effektive måder at fange folks opmærksomhed på, er ved at præsentere dem for et visuelt virkemiddel. Lad familien samles om InfoTavlen, og udforske området! Ideel til formidling.

Skab et naturligt samlingssted, hvor de unge kan mødes, lytte til musik og danse (måske). Når de løber rundt i EnergiHjulet skaber de energi til at lytte til musik eller oplade deres mobiltelefon. 

Musik er med til at udvikle børns fysiske, sociale og kognitive færdigheder. Sving håndtaget og MusikBolden begynder at spille.  Måske en velkendt sang, som giver lyst til at hoppe og danse.

Al bevægelse og sanseoplevelse med kroppen stimulerer hjernen. Drej på hjulet og du får en oplevelse for lugte- og høre sansen. Ideel til formidling og til mennesker med særlige behov.

Navnet siger det hele, en væg fuld af interaktive spil! Det sjove starter med at dreje håndtaget for at generere energi. Både displayet og lydene fortæller, når SpilleVæggen er opladet, og det er tid til at vælge et af fire unikke og sjove spil.

At hoppe er en intens måde at bevæge sig på, og så er det godt for både koordination og kondition – hop løs til musikken, som udover at lyde godt, også stimulerer intelligens, og gør det nemmere at koncentrere sig. Ideel til børn 6-12 år.

Lyd og musik er med til at simulere børns udvikling og fantasi. Drej på rattet, og et tilfældigt lydklip begynder at spille. Ideel som pædagogisk redskab til børn i aldersgruppen 3-6 år.

Skab et fælles rum for at bevægelse og aktivitet – spil med dine venner, brug begge sider eller kun den ene! Spil med en bold eller brug dine hænder og fødder. Aktivér BoldVæggen og  vælg et af de tre spil.

Vindmøllen er en oplagt mulighed for skoler, da den kan bruges i undervisningen som et pædagogisk redskab. Du kan udforske de tekniske forudsætninger i møllen, og benytte data og målinger.

Indret uderum med alternative energihinder, som til sammen kan give et imponerende udtryk og en bæredygtig profil. Vi har brede kompetencer indenfor solenergi og  stort kendskab til unikke solcelleløsninger og montage.

Denne cykel er ikke som alle andre cykler. Den gør det muligt at eksperimentere med både lyd, lys, batteri og andre teknologier, som pædagogiske redskab i undervisningen i  naturfag på skoler.

Se hvor mange point du kan score ved at reagere hurtigt og svare rigtig. Spil med dine venner eller brug det som god genoptræning. SpilSøjlen er en simpel og brugervenlig spilkonsol, som er særligt designet til det offentlige rum

Den TalendeBænk er en perfekt løsning til jer, der ønsker et interaktivt lydprodukt, som både kan bruges i inde- og uderum. Den er også ideel som en integreret del af en udstilling eller naturrute.

Musik kan gøre selv den kedeligste dag lidt sjovere, og hvem vil ikke gerne høre sin egen musik i det fri? Her kan forvandle skolegården eller byrummet til en fest. Forskning blandt unge fremhæver, at de unge efterspørger musik i uderummet

Satellitspillet er unikt til at skabe et fælles rum for at spille sammen i udemiljøet. Drej håndtaget i midten for at generere strøm, så kan spillet begynde. Så skynd dig hen til den satellit, der lyser, før dine venner